Στόχος υπό έμφαση:
Οι μαθητές να είναι σε θέση να αξιοποιούν δεξιότητες και στρατηγικές για την κατανόηση οποιασδήποτε μορφής κειμένου σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
| Ανάγνωση κειμένων διαγώνια και γρήγορα για εντοπισμό συγκεκριμένων στοιχείων. |
| Μπαίνουν τίτλοι σε εικόνες. |
| Χρήση πλαγιότιτλων σε παραγράφους. |
| Υπογράμμιση κύριων σημείων ή ζητούμενων. |
| Δημιουργία κώδικα για σημεία κλειδιά. (Ποιος, τι, πού) |
| Ανάγνωση από την αρχή όσες φορές χρειαστεί. |
| Έλεγχος της απάντησης για εντοπισμό ανακριβιών με σκοπό τη βελτίωση. |
| Αρίθμηση των ζητούμενων. Εντοπισμός του αριθμού των ζητούμενων. |
| Διατύπωση οδηγιών με δικά τους λόγια. |
| Οπτικοποίηση - Φωτογράφηση, δηλαδή η δημιουργία εικόνων στο μυαλό. |
| Εκτέλεση σύντομων οδηγιών υπό μορφή παιχνιδιού. |
|
Χρήση εργαλείων κατανόησης: Βουνό αφήγησης Χάμπουργκερ Υπερμόλυβο |
| Εντοπισμός πληροφοριών από σύντομη ταινία ή προβολή. |